קרב משיחים: ר' אודסר נגד כל העולם

קורא חרוץ בשם עומר ברנדס שלח אלי קישור לבלוג המוזר והמעניין הזה, http://nanachcartoon.blogspot.com/ , וכשמו כן הוא: מציג בעיקר תמונות מצויירות שקשורות בנ-נח, כלומר בזרם הברסלבי המאמין בקדושת ה"פתקה" שמצא ר' ישראל דב אודסר. בעל הבלוג חושב גם שר' ישראל דב אודסר הוא המשיח.

ואכן, כפי שהבאתי כאן עדות קטנה לכך, חלק מצומצם מהזרם הזה מזהה בין ר' אודסר לבין ר' נחמן, ובין שניהם למשיח, ומכאן מסיק שר' ישראל דב אודסר הוא המשיח. כפי שכתב מישהו שהזדהה כ"אני נ נח נחמ נחמן מאומן" בתגובה ברשימה בלינק האחרון:

אכן, שני רבנים רבי נחמן מברסלב זצ"ל ורבי ישראל דב אודסר זצ"ל שניהם זה אדם אחד וכך אמר רבי ישראל דב אודסר זצ"ל (לא מוקלט) אפשר להודיע באוטובוסים שמשיח פה ושמו ישראל נחמן אודסר והוא המשיח!!!

עד כאן נאה וטוב, אולם שימו לב לקריקטורות האכזריות שמופיעות בבלוג הנ"ל, ושמכוונות כנגד כל טוען למשיחיות שמתחרה – כך כפי הנראה בעיני בעלי הבלוג – עם משיחיותו של ר' דב אודסר:

כל התמונות כאמור מהבלוג ההוא, וקל לראות שככל שמשיחיותו של המשיח המתחרה מודגשת יותר, היצירות הגרפיות המוקדשות לו גסות ורבות יותר.

של מי הבלוג? לא ברור. הוא אינו מזוהה. אבל, כפי שברנדס דנן גילה לי, סרטון היו-טיוב המקובע בראש הבלוג הוא יצירתו של אחת bettlirs, שהערוץ שלו מביא גם כמה סרטונים של משפחת אמבש (למעשה שמו של הערוץ הוא AMBASH), אותו שבט שבראשו עומד דניאל אמבש (שתחקיר על משפחתו המורחבת שודר בתוכנית 360), כך שאולי יש קשר בין שני אלה (אין בזה הכרח – יתכן כמובן שהסרטון שאול מהם על ידי בעל הבלוג ללא רשותם).

51 תגובות

  1. ב"ה
    אשריך תומר על עבודתך.
    אין שום קשר בין אמבש לביני פרט לזה שהשאלתי ממנו את הסרט (ולא נזקקתי לרשות ממנו בשביל זה) הרי הסירטונים מופצים חינם באינטרנט וכל אחד יכול לצפות או להכניסם לבלוג שלו.
    בעל הבלוג ננח קארטון

    אהבתי

    1. שלום נ נח,
      אני שמח שהבהרת שאין שום קשר בינך ובין אמבש.
      ואולי תוכל אם כן לומר כמה מילים על עצמך?
      והאם אתה לבד, או שיש איתך עוד אנשים המאמינים כמוך?
      ומתי לדעתך תגיע הגאולה?

      אהבתי

      1. אסור לכתוב את הדברים האלה כל המבז-ה תלמי-ד חכ-ם נידו-ן בצוא-ה רותחת ולא נראה לי דשצדיק רוצה את זה

        אהבתי

    2. אתה ננ נח… אתה זבל אפס מאופס לדבר ככה והתמונות האלו על גדולי הדור תיתבייש מימך עוד יבוא המשפט שלך הרב ישראל אודסר ורבי נחמן ישפטו אותך על לשון הרע ומוציא דיבא על שם רע וזילזול ברבני קדושים ואם אתה עושה דברים כאלא אתה והצוות שלך אני בטוח שהמשפט הייה יותר ארוך מי זה

      אהבתי

      1. איכס אתה ערב רב!! שמבזה תלמידי חכמים.
        אני מוחה בכבודם!
        ורבנו וסבא יתבעו אותך אחרי מאה עשרים שנה על הפרסום של שקר שאתה מפיץ בעולם.
        הלוואי ותזכה להתעורר לצאת מהטומאה והעיוורון שלך לאמונה אמיתית

        אהבתי

    3. אסור לעדות את זה כל המבז-ה תלמי-ד חכ-ם נידו-ן בצוא-ה רותחת לא נראה לי שהצדיק רוצה את זה

      אהבתי

  2. ב"ה

    תומר יקירי,
    אם עיינת בבלוג שלי אני מניח שראית את דעת רבי נחמן זצ"ל בענין הפירסום של חסידיו שעליהם להיות נסתרים ולכן לא אספר על עצמי כלום. איני רלוונטי בכלל!!! אני רק משתדל להיות צינור שמעביר את דעת התורה של רבינו משיח צדקינו רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים כפי השגתי.
    את התשובות לשאלותיך תוכל למצוא בספרי רבינו הקדוש.
    "בכל רגע שעם ישראל יתקרבו לרבינו ולא ישמעו לכל הרבנים, לכל המתנגדים, אז יהיה הגאולה תכף, כן!" (רבי נ נח נחמ נחמן מאומן בירושלים)

    אהבתי

    1. יופי הכל נכון רק מה שרשום בסגוראים לא נכון כי זה כך נ נח נחמ נחמן "מאומן" ולא בירושלים הרי רבי נחמן המר מפרשות באומן שאמר כאן היה קברי

      אהבתי

  3. שלום נה נח בתור מישהו כמוני שמעריך עד אין קץ את עבודתו רבי ישראל
    איני מבין למה הצורך ללכלך על רבנים אחרים ובמיוחד על הרב מרדכי אליהו
    שאהב את כל ישראל
    אשמח לתשובה בכבוד רב

    אהבתי

    1. אני נינה של רבי ישראל דב בער אודסר?!
      קשה לי לראות את כל מה שרשמתם כנגד ובצורה מזלזלת ברבנים אחרים?!
      סבא לא היה מרשה זאת בשום אופן!!!!!!!!! ואתם יודעים זאת?!
      תנו לנשמה שלו לנוח בגן עדן!!!!
      אל תלכלכו רבנים אחרים בשם סבא שאין לו קשר ללכלוך על אף אדם. אפילו הפשוט ביותר!
      אני מבקשת בשמי ובשם המשפחה, חידלו מזה?! אל תגרמו צער גדול לסבא שנמצא בשמים!
      שתגיע הגאולה במהרה, אמן ואמן!

      אהבתי

      1. היי. רציתי לדעת ממקור ראשון האם הסבא ישראל, המשיך לנסוע לאומן לאחר אמירה אומן בירושלים

        אהבתי

  4. קצת מעליב לראות את האמירות הפרחיות של ר' ישראל בער אודסער לצד האמרות המעמיקות יותר של ר' נחמן.

    אהבתי

    1. תתבייש להתבטא כך כלפי אדם צדיק שמעולם לא לכלך את עצמו ברפש שההמון מתעסק בו!!!
      יותר מעליב לראות את מה שכתבתה?!
      נינה של סבא ישראל.

      אהבתי

  5. ב"ה

    דוד, אם הינך באמת מכבד את עבודת רבי ישראל דב אודסר אז אתה אמור לכבד את דבריו ורבי ישראל אמר על עצמו "אני המלך וכל השרים וכל המדינה צריכים לקבל את זה, להשתחוות, ככה יהיה"

    המלך המשיח אמר על הרבנים כולם:
    "הרבנים, שך וכל הרבנים הם לא שייכים, הם רבנים אבל לא צדיקים!, יש בהם שקר הרבה מחפשים כסף וכבוד ופירסום. אין לנו שום שייכות, שום קשר איתם. עם האמת! (זה טוב שעם ישראל ישמעו ממכם מה שאתם אמרתם על הרבנים שידעו? להודיע לעם?) כן! (שהכל שקר? שזה לא אמת?) הם יגידו עלינו מה שיגידו אבל הם לא רוצים להכניע עצמם. הם לא מחפשים אמת, הם >>>מחפשים כסף וכבוד כן, וגאוה<<>>גאוה<<<, וראוי לבזותן ולהקל בכבודן, ואין עומדים בפניהם, ואין קורין אותן רבי, והטלית שעליו כמרדעת של חמור (ספר המידות בושה ב)

    תעשה אחד ועוד אחד ותקבל את תשובתך

    אגב אם הרשע הנ"ל שהזכרת את שמו אהב את ישראל אהבה אמיתית היה עליו לרחם עליהם ברחמנות אמיתית להוציאם מעוונות אבל לא היה בו את הדעת כדי שיוכל להכניס בעם את הדעת כיצד לצאת מעוונות כי היה עסוק בלרדוף אחרי כסף, פירסום,כבוד וגאוה.
    אומר המלך המשיח בסיפרו אבי הנחל הרבה דברים מתוך ליקוטי מוהר"ן למשל:
    מי שחפץ באמת לאמיתו ואינו מטעה את עצמו, יכול להבין מרחוק היכן הדעת האמיתי שראוי לסמוך עליו ולהאמין בו, ומי הם הצדיקים והכשרים באמת, ולמי ראוי לדבק את עצמו באמת. (אבי הנחל, יום שני חג העצמאות תשי"ז)

    "כי מרחמם ינהגם" (ישעיה מ"ט), הינו מי שהוא רחמן הוא יכול להיות מנהיג. הצדיק המנהיג האמת הוא רחמן מאד על עם ישראל, כי הוא מרחם ברחמנות האמיתי על ישראל, שהוא להכניס בהם הדעת הקדוש להודיעם כי ה' הוא האלוקים ולהוציאם מעוונות, שזהו עיקר הרחמנות על ישראל הגדול מכל מיני רחמנות. (אבי הנחל טו אייר תשי"ז)
    הכלל, שהממשלה ביד הצדיק לפעול פעולות כרצונו, ועיקר הממשלה להאיר ולעורר לב ישראל לעבודת ה' יתברך. על כן העיקר שיתקשר לצדיקי אמת ומהם יקבל כח והארה והתעוררות לה' יתברך עד שישוב אל ה' באמת. (אבי הנחל, יום שני חג העצמאות תשי"ז)
    הריני מקשר לזה העתקת לשון מורנו רבי נתן הקדוש זצ"ל, וזה לשונו: "זכות גדול הוא להאדם כשזוכה שיהיו מחשבותיו משוטטות בדברי רבינו ז"ל הקדוש והנורא מאד אשר אין ערוך אליו, ואי אפשר לספר בשיבחו הקדוש שלא לפגום בכבודו חס ושלום, וכל מה שנמצא בדברינו איזה שבח על רבינו ז"ל הקדוש והנורא מאד, צריכין לידע שהכל נחשב כלא, ואינו אפילו כטיפה מן הים הגדול, כי אי אפשר לספר בשבחו כלל, כי היה נעלם בתכלית ההעלם משכל אנושי, ואפילו צדיקים גדולים אי אפשר להשיג מקצת מעלתו. ואין לנו שום השגה ותפישה בו כלל, כי אם על ידי קצת התורות הנפלאים שגילה בספריו הקדושים, והמעשיות הנוראות, ומזה יכול כל חד כפום מה דמשער בלביה להבין קצת מעט מזעיר עד היכן מגיע רום תקפו וקדושתו עד אין תכלית. אשרי ילוד אישה שזכה למעלה כזו העולה למעלה למעלה מה שאין הפה יכול לדבר והלב לחשוב". (אבי הנחל טו אייר תשי"ז)

    עיקר שלמות הצדיק הוא שיוכל להראות למי שהוא למעלה ונדמה לו שהוא במדרגה עליונה – יהיה מראה לו שהוא ההפוך. וכן למי שהוא למטה במדרגה התחתונה יהיה מראה לו שעדין לא אבדה תקותו וגם משם יוכל לדבק עצמו אליו יתברך לשוב אליו, כי אין שום יאוש בעולם כלל. (אבי הנחל, ג שבט תשי"ח)

    צדיקי אמת הם מגלין אלוקותו ומלכותו יתברך לכל באי עולם. אפילו להרחוקים מאד מאד שהם הרשעים והעכו"ם, שזה עיקר כבוד ה' יתברך כשהרחוקים ביותר מקרבין את עצמם לעבודת ה' יתברך כי אז נתגדל כבוד שמו יתברך ונתעלה…אבל זה אי אפשר שיתקרב הרחוק לה' כראוי כי אם על ידי הצדיק האמת! (אבי הנחל, ג שבט תשי"ח)

    לפעמים יש בני אדם שמרבים לעסוק רק בחכמות, ועל פי רב כונתם בזה רק בשביל הבלי עולם הזה, דהינו בשביל חשיבות וכבוד או ממון וכיוצא, ומחמת שעוסקין רק בחכמות על ידי זה שוכחין טכסיסי מלחמה לגמרי, הינו איך ללחום המלחמה הגדולה שצריך האדם ללחום בעולם הזה שהוא מלחמת היצר, ולפעמים באים לאפיקורסות גמור על ידי החכמות, על כן צריך להזהר מזה מאד! (אבי הנחל אור ליום ערב ראש חודש אלול תשי"ט)
    כל הגביות שאומות העולם גובין מישראל, אין זה אלא בשביל הפגם שפגמו בכבוד הצדיק (ספר המידות, צדיק קכח)

    עכשיו בדורותינו אלה שהגיעו ישראל לתכלית הירידה וההסתרה עד שירדנו למקומות רחוקים כאלה שלא ירדו ישראל לתוכם מעולם, כל זה נמשך מקליפת עמלק שהוא המלך זקן וכסיל אבי אבות הטומאה של אפיקורסות וכפירות ואמונות כזביות של אלופי השקר הרודפים אחר כבוד והתנשאות, ולוחמים בחוצפא ועזות מצח להרחיק ולהפריד נפשות ישראל מהצדיק האמת שהוא עיקר מקור ושורש חיותם וישועתם לדורי דורות לנצח, שזהו עוון פלילי מאד יותר מכל עברות החמורות שבתורה. כי רק על ידי זה הם גרמו כל האפיקורסות והכפירות, וכל הצרות והחורבנות שבא על ישראל בגשמיות ורוחניות, והם מעכבים את הגאולה האחרונה השלמה שתלויה אך ורק בהתקרבות ישראל אל הצדיק האמת שמכניס בנו אמונה קדושה ונפלאה כזאת שעל-ידה זוכין להשגת אלוקות גם כל הרחוקים והנדחים לגמרי. (אבי הנחל, אור ליום ט"ו איר תשכ"ד)

    הכלל שצריכין הרבי הגדול ביותר כדי לזכות להשגות אלוקות, ומי שמקרב עצמו לקטן במעלה, לא די שאינו מועיל לו, כי אינו יכול לרפאות חליי נפשו העצומים, אף גם מקלקלו הרבה. מכל שכן כשזה הקטן במעלה הוא בעל מחלוקת וחולק על הצדיק האמת הגדול במעלה מופלגת מאד…(אבי הנחל, כג שבט תשכ"א)

    עיני תלויות אל ה' שיהיה נצמח מזה הפרות הטובים שאנו מחכים להם להחיותנו, שהם נעימות ידידות ערבות מתיקות התנוצצות אלוקותו יתברך, שהמשיך רבנו הקדוש והנורא בעולם גם בדור היתום הזה בשפל מצבנו כזה, והודיע לנו שהוא המנהיג האמת היחיד והבעל הבית של העולם עד הסוף. אשרי הזוכה להתקרב אליו ולילך בדרכיו באמת. ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו והבדילנו מן התועים וכו' (אבי הנחל, א' דחול המועד פסח ט"ז ניסן תש"ך)

    הצדיק הוא ברית שלום, שהוא עושה שלום בין כל ההפכים, וכשפוגמין בכבודו ומכל שכן כשחולקין עליו אזי אין מי שיעשה שלום ונתרבה המחלוקת מאד בישראל ובין כל העולם ונתרבין מלחמות בעולם. כי רוב דעות בני אדם משונים ומהופכים זה מזה מאד, וכשאין מאיר בהם הארת הצדיק שהוא ברית שלום אזי ממילא מתרבה המחלוקת מאד, ועל ידי זה מתגבר תאות ממון ביותר שזה עיקר מרירותא דעלמא שממררת חיי האדם מאד עד שמתים מתוך יגון ואנחה, וכל ימיהם מלאים כעס ומכאובות ומאומה לא ישאו בעמלם לעולם הבא. וכל זה גרם עוצם פגם המחלוקת שחולקין על הצדיק האמת, כי עיקר המתקת מרירותא דעלמא של מרירות התגברות תאות ממון ששם הנפילה הגדולה מכל הנפילות, עיקר התיקון וההמתקה לזה הוא רק על ידי הצדיק האמת. (אבי הנחל, ליל טו מרחשון תש"כ)

    הקדוש ברוך הוא דעתו נוטה תמיד להרוב, אם הרב רשעים אין דעתו נוטה אחריהם (ספר המידות, מריבה פז)
    כמה שהפרסום יותר גדול, זה שקר יותר גדול! זה הכל, הסימן המובהק, כמה שרוצה יותר פרסום, יותר שקרן! (שיחות מתוך חיי הסבא עמוד מג)
    יש רשע שהוא בוש לכפור בצדיק עצמו ומדבר רעות על אלו שהם תחת הצדיק (ספר המידות, צדיק קלז)

    ביאת המשיח תלוי בקרבת הצדיק (ספר המידות, צדיק קנא)
    מי שאינו רוצה לקבל על עצמו עול של הצדיק, הקדוש ברוך הוא כועס עליו ומבעתהו (ספר המידות,צדיק קע)
    מי שאומר על הצדיק שהוא רשע ועל הרשע שהוא צדיק, על ידי זה יפול לחולשה, גם על ידי זה חמה ולבנה נלקין (ספר המידות,צדיק קצה)
    מי שאינו מאמין בהצדיק על ידי זה אין ליבו נכון עם ה' יתברך (ספר המידות,הירהורים ז)
    מי שיש בו יראת שמים בודאי ישמע לקול הצדיקים (ספר המידות,יראה כא)
    על ידי שדוברים על הצדיק על ידי זה נתגבר הפילוסופיא בעולם וכן להפך (ספר המידות, מריבה ח"ב א)

    "מיהם הצדיקים? רבינו ואנשיו האמיתיים! לא השקרנים.יש הרבה שקרנים בברסלב בברסלב כן" (המלך המשיח רבי ישראל דב אודסר זצ"ל)




    בברכה ובהצלחה

    אהבתי

    1. 1.אני מבון שאתה , בעל האתר -מחפש לעשון רצון השם , אני מבין נכון?
      2. האם לדעתך בורא שמח שאתה שמח ויורק בפני גדולי הדור בעלי חכמה עצומה וענווה כבירה ומעשי חסד שאין שכל אדם יכול לספור (רבי מחבד שאלפים נושעו ומקיימים מצוות בגללו
      רב הרוש אלפים רבים זוכים להתבודד משפחות נצלות אודות שהו נודד מעיניו שינה ומציל שלום בית ושלום בית בין עם ישראל לאבינו שבשמים ועוד כהנה … להשמיץ אדם פשוט לשון הרע שזה שוחט את זה שדיבר , שם רע – אפשר שאין תקווה לתקן ואפשר לשקוח מעצמח מרוב אונש שמחקה למפיץ אבל המוציא שם רע ויריקות בפני הצדיקים הראשיים של הדור – איך לדעתך זה נראה , רבנו יהודי ?? יש לך רב ?
      2.איפה כתוב שרב אודסר אמר שהוא משיח?
      3. אני אישית לומד מכל אותן הרבנים . דעתי על התמונות וכל זלזול בין ישיר בין בעקיפין –

      =מ. ו. ח. א.=

      4. מבקש להסיר כל תוכן פוגע בשליחי הבורא חי וקיים , כי מישמתעסק בשליחיו הבורא מתעסק איתו עצמו וכאילו ירק בפני הבורא אולם . האם רבי יהודי אתה רוצה לירוק בפני בורא עולם??
      5. לדעתי מה שאתה מקבל כאילו נבואות ואתה שומע קול שמדריך אותך מבפנים זה שדים שרוצים להרחיק אותך מעבות השם.
      6. איך קשורה אישה ערומה בראש הדף לעבודת השם?

      בציפיה שתרצה לעשות נחת רוח לבורא עולם ולפעול כדי לשמחו

      אהבתי

  6. ב"ה
    שי פישר תתבייש לך! אתה מבזה לא פחות ולא יותר מאשר את מלך המשיח.
    אני מוחה על כבוד רבי ורבך רק שאינך יודע שהוא רבך ורבם של כל ישראל לנצח.
    מי ששומר את בריתו, בודאי מחבב את הצדיק (ספר המידות, צדיק רז)
    הנואפים לרוב הם מתנגדים לצדיקים (ספר המידות,ניאוף מז)
    מי שאינו מאמין בדברי הצדיקים, ראוי לעונש, כל שכן מלגלג (ספר המידות, צדיק פב)
    כל הגביות שאומות העולם גובין מישראל, אין זה אלא בשביל הפגם שפגמו בכבוד הצדיק (ספר המידות, צדיק קכח)
    הליצנות אינו מניח את האדם לילך לצדיקים (ספר המידות, צדיק קלד)
    מי שאינו רוצה לקבל על עצמו עול של הצדיק, הקדוש ברוך הוא כועס עליו ומבעתהו (ספר המידות,צדיק קע)
    על ידי יראת שמים, נשתוקק האדם לקרב את עצמו לצדיק (ספר המידות,צדיק קצא)
    מי שאומר על הצדיק שהוא רשע ועל הרשע שהוא צדיק, על ידי זה יפול לחולשה, גם על ידי זה חמה ולבנה נלקין (ספר המידות,צדיק קצה)
    מי שחולק על הצדיק בפניו, בידוע שאין בו יראת שמים (ספר המידות,צדיק ר)
    מי שדובר על הצדיק בידוע שהוא גדלן (ספר המידות,צדיק רד)
    מי שאינו מאמין בהצדיק על ידי זה אין ליבו נכון עם ה' יתברך (ספר המידות,הירהורים ז)
    מי שיש בו יראה בודאי יכניע את עצמו לפני הצדיק (ספר המידות,יראה כט)
    מי שדובר על צדיק לסוף שנתבזה בעיני כל (ספר המידות,כבוד ב)
    מי שפוגע בכבוד של צדיקים על ידי זה נופל לחולשה (ספר המידות,כבוד ו)
    הלועג על דברי חכמים נידון בצואה רותחת (ספר המידות,ליצנות ח)
    מי שעושה מריבה עם הצדיקים בידוע שמחשבותיו רעים (ספר המידות,מריבה טו)
    הבעל מחלוקת בידוע שהוא אוהב פשע (ספר המידות, מריבה לד)
    החולק על מלכות בית דוד, ראוי להכישו נחש (ספר המידות, מריבה צד)
    המחזיק במחלוקת עובר בלאו וראוי להצטרע (ספר המידות, מריבה צג)
    על ידי שדוברים על הצדיק על ידי זה נתגבר הפילוסופיא בעולם וכן להפך (ספר המידות, מריבה ח"ב א)
    על ידי המחלוקת שחולקים על הצדיק נתעוררים מלחמות (ספר המידות,מריבה עג)

    אהבתי

  7. ב"ה
    אגב, בתגובה לדוד קרתה שם איזה טעות והושמט שם דיבור חשוב מיד אחרי הדיבור של רבי ישראל דב אודסר על הרבנים:
    הרבנים, שך וכל הרבנים הם לא שייכים, הם רבנים אבל לא צדיקים!, יש בהם שקר הרבה מחפשים כסף וכבוד ופירסום. אין לנו שום שייכות, שום קשר איתם. עם האמת! (זה טוב שעם ישראל ישמעו ממכם מה שאתם אמרתם על הרבנים שידעו? להודיע לעם?) כן! (שהכל שקר? שזה לא אמת?) הם יגידו עלינו מה שיגידו אבל הם לא רוצים להכניע עצמם. הם לא מחפשים אמת, הם מחפשים כסף וכבוד כן, וגאוה, זהו!…גם לוי יצחק [בנדר]

    מותר לבייש את הרבנים ששוכרין את הרבנות לשם גאוה, וראוי לבזותן ולהקל בכבודן, ואין עומדים בפניהם, ואין קורין אותן רבי, והטלית שעליו כמרדעת של חמור (ספר המידות בושה ב)

    אהבתי

    1. נ נח היקר!

      האם רבי ישראל דוב אודסר קיבל את אמרתו של ר' עקיבא "את השם אלקיך תירא" "את"- לרבות תלמידי חכמים?

      האם יש היתר לבזות כל רב בישראל רק משום שיש בו גאוה? האם תפקידך הוא למדוד את מידת הגאוה של כל רב בישראל?

      ומה תאמר למשל על ר' משה פיינשטיין(שנתן "הסכמה" לסיפור הפתקה)? האם גם הוא מפורסם של שקר?

      האם משיח אמור להרבות שלום או פירוד, ריב ומדון?

      האם יש קיום למי שלא מקבל את הדרך של ר' נחמן כדרך האמת היחידה?

      אהבתי

  8. ב"ה

    עומר, מנימת שאלתך אני יודע בודאות שאינך רוצה בתשובות. רק זרקת חיצים מבלי לחפש אמת. למרות זאת אענה פה בשביל התמימים אם יש כאלה פה שכנראה הכנסת בליבם ספקות על דרכו של רבי ישראל דב אודסר זצ"ל משיח צדקינו.

    גם רב משה פיינשטיין הוא מפורסם של שקר אבל היתה לו זכייה שמצידו לא רק שלא חלק על הפיתקה אלא גם נתן הסכמה ובכך מנע את האלימות מצד העולם החרדי כלפי המאמינים היראים האמיתיים הננחים. ההסכמה לא נדרשה כדי לחזק את האמונה בפיתקה אלא כדברי רבי ישראל "אם לא הינו מקבלים את ההסכמה היו סוקלים אותנו באבנים". הפיתקה אינה צריכה הוכחות. זה ענין של אמונה. "אנחנו לא מכריחים" אבל "אני לא אתן לזלזל בפתק הקדוש" (רבי ישראל דב אודסר).

    משיח מרבה שלום בעולם אבל יש עליו מחלוקת מתחת לפני השטח מצד כל הרבנים בהתעלמותם מדבריו של ר' נחמן בשבחיו על עצמו כדי שיוכלו לדעת מי היחיד שיכול לעזור לעם ישראל היום. ויש גם מחלוקת מעל פני השטח בגלוי מצד רבנים שקרנים בתוך ברסלב כביכול אבל אמר כבר רבי ישראל דב אודסר "ברסלב זה רק אמת. שקר זה לא ברסלב!".
    הבעיה היא שחולקים על מי שאמור לעשות שלום ולחבר את עם ישראל ביחד ולקרבם להשם יתברך. אז איך יהיה שלום כשיש חולקים על המשיח מצד קליפת עמלק. המשיח הוא קדוש בדרגה שמעולם לא היתה כמוה (בעוד שהחולקים עליו שקועים עמוק בתאוות כולם) – יותר ממשה רבינו ע"ה (כדברי האריז"ל שמשיח יהיה יותר ממשה רבינו ע"ה) ולמרות זאת כלפי חוץ הוא נסתר ולא מראה את קדושתו ולא צריך להראות לאף אחד ניסים כדי שיאמינו לו. (דברי צדיקים חכמים, חביבים מדברי תורה ומדברי נביאים, וצריך לשמוע ולציית אותם אף על פי שאין מראין לך שום מופת (ספר המידות,צדיק,ס)) רק מרחוק אפשר להרגיש איפה האמת, מי שבאמת רוצה אמת ולא מטעה את עצמו.
    אז המשיח צריך להודיע את האמת לעם "מי להשם אלי!"
    ו"בכל רגע שעם ישראל יתקרבו לרבינו ולא יסתכלו על כל הרבנים על כל המתנגדים תבוא הגאולה תכף" (רבי ישראל דב אודסר זצ"ל).

    חמוד, אם יש מלך, מי שלא הולך לפי דרך המלך. אין לו קיום!!!! המלך רחמן מאד והוא לא הורג מי שלא הולך בדרכו אלא הוא יתקן בסופו של דבר את כולם ואפילו את הרבנים המנוולים שחולקים עליו (כך הוא הבטיח) אבל המחלוקת של כל הרבנים עליו גורמת לעם ישראל להתרחק ממנו ולכן השם מעניש את עם ישראל.
    כל הגביות שאומות העולם גובין מישראל, אין זה אלא בשביל הפגם שפגמו בכבוד הצדיק (ספר המידות, צדיק קכח)
    על ידי המחלוקת שחולקים על הצדיק נתעוררים מלחמות (ספר המידות,מריבה עג)
    מי שאינו רוצה לקבל על עצמו עול של הצדיק, הקדוש ברוך הוא כועס עליו ומבעתהו (ספר המידות,צדיק קע)
    מי שאינו מאמין בדברי הצדיקים, ראוי לעונש, כל שכן מלגלג (ספר המידות, צדיק פב)
    גנאי הוא ושפלות לדור, שכפופין לזה שאין לו מי שיעשה מלאכתו (ספר המידות, צדיק צה)
    מותר לבייש את הרבנים ששוכרין את הרבנות לשם גאוה, וראוי לבזותן ולהקל בכבודן, ואין עומדים בפניהם, ואין קורין אותן רבי, והטלית שעליו כמרדעת של חמור (ספר המידות בושה ב)
    על ידי שדוברים על הצדיק על ידי זה נתגבר הפילוסופיא בעולם וכן להפך (ספר המידות, מריבה ח"ב א)
    המחזיק במחלוקת עובר בלאו וראוי להצטרע (ספר המידות, מריבה צג)
    החולק על מלכות בית דוד, ראוי להכישו נחש (ספר המידות, מריבה צד)
    מי שאומר על הצדיק שהוא רשע ועל הרשע שהוא צדיק, על ידי זה יפול לחולשה, גם על ידי זה חמה ולבנה נלקין (ספר המידות,צדיק קצה)
    מי שפוגע בכבוד של צדיקים על ידי זה נופל לחולשה (ספר המידות,כבוד ו)
    הקדוש ברוך הוא דעתו נוטה תמיד להרוב, אם הרב רשעים אין דעתו נוטה אחריהם (ספר המידות, מריבה פז)
    מוטב לקרב את עצמו לצדיק שהוא רחמן (ספר המידות,צדיק לט)

    "אנחנו בסכנה גדולה, אני המלך וכולם צריכים לקבל את זה, ככה יהיה" (רבי ישראל דב אודסר בשיחה הניתנת לשמיעה באינטרנט)

    הרבנים שלך אינם תלמידי חכמים! הם תלמידי חכמים שדין יהודאין שמקבלים תורתיהם הנפולות דרך שדים שגורמים למחלוקת על צדיק האמת, לניאוף וכל הצרות שלנו.
    חיזוקים וראיות לדברי תמצא בציטוטים של מלך המשיח רבי ישראל דב אודסר מספריו אבי הנחל ושיחות מוקלטות וספרי רבינו נ נח נחמ נחמן מאומן החי וקיים.
    כמה שהפרסום יותר גדול, זה שקר יותר גדול! זה הכל, הסימן המובהק, כמה שרוצה יותר פרסום, יותר שקרן! (שיחות מתוך חיי הסבא עמוד מג)

    כבר גמרתי ואגמור. לעתיד יהיה כל העולם אנשי ברסלב. "ונתתי לכם בשר" – אותיות ברסלב. (אבי הנחל, ג שבט תשי"ח)

    אהבתי

    1. ממש אפיקורסות ומינות אתה וכל האנשים שמדברים כמוך אין בכם דעת טיפשים בלי הכרה וכבר אמרו חזל שמי שאין לו דעת אסור לרחם עליו והנבלה יותר טובה ממנו נמצינו למדים שאתה והדעתנים שכמוך לא היגעתם אפילו לדרגת נבלה
      רשע מרושע ואסור בכלל לשמוע דברי תורה שלך מין ואיפקורוס ואין לך חלק לעולם הבא וזה בסדר גמור (כי אין לך דעת.)(רמבם החכות תשובה פרק ב והלאה) לא מצטרף למניין וודאי לא לחזן אולי לכת של השצ שכן הוא דיבר כמוך טיפש עלוב וחסר תקנה אויל
      בלל אנשים כמוך אנדרלמוסיה באה עבריין מדאורייתא ודרבנן ( אה אתה לא מאמין בהם שכחתי) כופר גם כיפור לא יועיל לך כופר בבן דוד ועובד עבודה זרה בשיתוף לא בטוח שתיכנס בכלל לגיהנם גן עדן מאן דכר שמיה בשבילך נאלח שכמוך בור ועם הארץ
      נטול השכלה וכל אשר תעשה תיכשל בדיבורי גנאי על תלמידי חכמים בכלל וגדולי ישראל בפרט מכזב בתורת משה רבינו וכופר ב קדוש ברוך הוא
      גועל נפש ממש שאנשים יחשבו שאתה מייצג בכל משהו מברסלב אינך אלא פרחח ליצן ומבזה את התורה ולומדיה לומד על מנת לקנטר שד ספק יהודאיןאבל שד ממש סיטרא אחרא מפעפעת בך ושכמותך לא ירבו כמותך בישראל

      אהבתי

  9. ב"ה

    ב"ה
    הצדיק הוא ברית שלום, שהוא עושה שלום בין כל ההפכים, וכשפוגמין בכבודו ומכל שכן כשחולקין עליו אזי אין מי שיעשה שלום ונתרבה המחלוקת מאד בישראל ובין כל העולם ונתרבין מלחמות בעולם. כי רוב דעות בני אדם משונים ומהופכים זה מזה מאד, וכשאין מאיר בהם הארת הצדיק שהוא ברית שלום אזי ממילא מתרבה המחלוקת מאד, ועל ידי זה מתגבר תאות ממון ביותר שזה עיקר מרירותא דעלמא שממררת חיי האדם מאד עד שמתים מתוך יגון ואנחה, וכל ימיהם מלאים כעס ומכאובות ומאומה לא ישאו בעמלם לעולם הבא. וכל זה גרם עוצם פגם המחלוקת שחולקין על הצדיק האמת, כי עיקר המתקת מרירותא דעלמא של מרירות התגברות תאות ממון ששם הנפילה הגדולה מכל הנפילות, עיקר התיקון וההמתקה לזה הוא רק על ידי הצדיק האמת. (אבי הנחל, ליל טו מרחשון תש"כ)
    זה אי אפשר שיתקרב הרחוק לה' כראוי כי אם על ידי הצדיק האמת! (אבי הנחל, ג שבט תשי"ח)
    העיקר והיסוד שהכל תלוי בו, לקשר עצמו אל הצדיק האמת ולקבל דבריו ולהשליך מאיתו כל החוכמות ולסלק דעתו כאילו אין לו שום שכל בלעדי אשר יקבל מהצדיק! (אבי הנחל אור ליום ערב ראש חודש אלול תשי"ט)
    המחלוקת שיש על הצדיק האמת, זה עיקר בחינת מלחמת עמלק. ועיקר התיקון לזה – להתנהג בתמימות ובפשיטות ובאמת, ולזעוק מאד להשם יתברך שיורהו האמת לאמיתו. החפץ באמת, מוסרין לו מלאך של אמת, ואז זוכה לידע האמת.
    האמת עד לעצמו, ובודאי החפץ באמת לאמיתו ומבטל כבוד עצמו לגמרי ואינו רוצה להטעות את עצמו, אז יכול לידע ולהבין האמת היטב. (אבי הנחל, רכה, חלק ג' בהוצאת נקודות טובות)
    עיקר ביאת המשיח הוא לגלות האמת בעולם, כי עכשיו האמת בגלות גדולה, וכל אחד אומר שאצלו האמת, ועיקר האמת יתגלה על ידי משיח וזה עיקר הגאולה (אבי הנחל ט שבט תשי"ח)
    עיקר השלום הוא לחבר שני הפכים, וכשאתה רואה שני אנשים שהם שני הפכים ממש, אל תאמר שאי אפשר לעשות שלום ביניהם, כי אדרבא זהו עיקר שלמות השלום, להשתדל שיהיה שלום בין שני הפכים. ולזכות לשלום הוא על ידי הצדיק המאיר האמת בלב כל אחד, ומרבה שלום בעולם, וגם עושה שלום בין ישראל לאביהם שבשמים. (אבי הנחל, כ שבט תשכ"א)
    בזה הזמן אין בנמצא שירצה אחד התנשאות לשם שמים, על-כן עכשיו אסור לרדוף אחר ההתנשאות, אלא יברח מן הכבוד וההתנשאות בתכלית באמת. אם היה לאדם ישוב הדעת, היה רואה שכל עניני העולם הזה הכל שטות והבל, ובפרט התאוה של כבוד ומנהיגות להיות מפורסם ולנסוע על-פני המדינה, הכל הבל ורעות רוח, והוא שטות גדול באמת (אבי הנחל, כג שבט תשכ"א)
    אמר על אנשי שלומו שקשה להם שירימו את עצמן להנהיג ברבנות והתנשאות מחמת שהכנסתי בהם אמת הרבה יותר מדי. הפחות שבאנשי אני מוליך אותו בדרך של צדיק גדול מאד וכו'. מי שיתקרב לאנשי שלומי ואפילו מי שרק יגע בהם בודאי יהיה איש כשר באמת, ולא איש כשר בלבד כי אם אפילו צדיק גדול מאד יהיה מי שיזכה להתקרב לאנשים שלי. אמר אני הנהר המטהר מכל הכתמים. (אבי הנחל ג שבט תשי"ח)

    אהבתי

  10. ב"ה

    לפעמים יש בני אדם שמרבים לעסוק רק בחכמות, ועל פי רב כונתם בזה רק בשביל הבלי עולם הזה, דהינו בשביל חשיבות וכבוד או ממון וכיוצא, ומחמת שעוסקין רק בחכמות על ידי זה שוכחין טכסיסי מלחמה לגמרי, הינו איך ללחום המלחמה הגדולה שצריך האדם ללחום בעולם הזה שהוא מלחמת היצר, ולפעמים באים לאפיקורסות גמור על ידי החכמות, על כן צריך להזהר מזה מאד! (אבי הנחל אור ליום ערב ראש חודש אלול תשי"ט)

    אפילו האדם הגדול שבגדולים צריך להזהר מאד שלא יכשל חס ושלום על ידי ריבוי חכמתו כמו שהיה אצל הבן מלך עם החכמים שלו, שעל ידי ריבוי חכמתם נפלו לאפיקורסות רחמנא ליצלן. והבן מלך בעצמו, אף שמחמת שהיה בו טוב היה נזכר לפעמים היכן הוא בעולם, והיה גונח ומתאנח הרבה על שנפל למבוכות כאלו, אבל תכף כשהתחיל לשמש עם השכל חזרו ונתחזקו אצלו החכמות של אפיקורסות, וכן היה כמה פעמים, כמבואר בתחילת הסיפור הנורא של השבעה בעטלערס עין שם. מזה מובן איך צריכין להזהר ולהשמר שלא לכנוס בזה כלל. (אבי הנחל אור ליום ערב ראש חודש אלול תשי"ט)

    גם כי כל המחלוקת על הצדיק – הן המחלוקת של הנקראים חסידים וכשרים, ובפרט המחלוקת של כיתות המחקרים הנוטים לדרכי הכפירות והאפיקורסות – הכל הוא על ידי האמת שלהם, כי האמת נעשה עדרים עדרים וכל אחד אומר שאצלו האמת. ועל-כן מי שמביט לפעמים בספריהם של המחקרים יראה, שדיבור אמת אינו זז מפיהם וצועקים רק אמת – אוי להם ולהאמת המזויף שלהם! ועל כן צריך האמת בעצמו שמירה, והכל בכח הצדיק האמת ותלמידיו, שהם בחינת יהושע, שעל ידם עיקר הכנסת קיום התורה בישראל ועל ידם המשכת דרכי התשובה (אבי הנחל, רטו חלק ג' בהוצאת נקודות טובות)

    על ידי כל מיני פגם הברית קודש, באים לידי כפירות גדולות ולאמונות כזביות ומזה באים כל האפיקורסים והכופרים וכן כל החולקים על הצדיק האמת. וכל מי שרוצה לחוס על נפשו, להציל נפשו מן השאול תחתיות ומתחתיו, עיקר תיקונו, שישליך ויסלק שיכלו לגמרי, כאילו אין לו שום שכל ודעת כלל, ןיתחזק באמונה שלמה בהשם יתברך ובצדיק האמת בתכלית הפשיטות, בלי חכמות כלל, ואז בודאי יזכה לתקן כל פגמיו ויזכה לתשובה שלמה.
    המחלוקת שיש על הצדיק האמת, זה עיקר בחינת מלחמת עמלק. ועיקר התיקון לזה – להתנהג בתמימות ובפשיטות ובאמת, ולזעוק מאד להשם יתברך שיורהו האמת לאמיתו. החפץ באמת, מוסרין לו מלאך של אמת, ואז זוכה לידע האמת.
    האמת עד לעצמו, ובודאי החפץ באמת לאמיתו ומבטל כבוד עצמו לגמרי ואינו רוצה להטעות את עצמו, אז יכול לידע ולהבין האמת היטב. (אבי הנחל, רכה, חלק ג' בהוצאת נקודות טובות)
    עכשיו בדורותינו אלה שהגיעו ישראל לתכלית הירידה וההסתרה עד שירדנו למקומות רחוקים כאלה שלא ירדו ישראל לתוכם מעולם, כל זה נמשך מקליפת עמלק שהוא המלך זקן וכסיל אבי אבות הטומאה של אפיקורסות וכפירות ואמונות כזביות של אלופי השקר הרודפים אחר כבוד והתנשאות, ולוחמים בחוצפא ועזות מצח להרחיק ולהפריד נפשות ישראל מהצדיק האמת שהוא עיקר מקור ושורש חיותם וישועתם לדורי דורות לנצח, שזהו עוון פלילי מאד יותר מכל עברות החמורות שבתורה. כי רק על ידי זה הם גרמו כל האפיקורסות והכפירות, וכל הצרות והחורבנות שבא על ישראל בגשמיות ורוחניות, והם מעכבים את הגאולה האחרונה השלמה שתלויה אך ורק בהתקרבות ישראל אל הצדיק האמת שמכניס בנו אמונה קדושה ונפלאה כזאת שעל-ידה זוכין להשגת אלוקות גם כל הרחוקים והנדחים לגמרי. (אבי הנחל, אור ליום ט"ו איר תשכ"ד)

    אהבתי

  11. ננח היקר,

    בוא נעזוב לרגע את הססמאות, נסה לענות לי לעניין:
    אני יהודי פשוט, לא נולדתי חסיד ברסלב, ולא זכיתי להכיר את הסבא.

    אני מכיר מלך אחד, והוא לא בו"ד, אלא הקב"ה. כך לימדוני רבותי וכך אני מניח תסכים גם אתה.

    האם לא קרא ר' נחמן ללמוד שולחן ערוך? גם הוא היה מפורסם של שקר שיש לבזותו? "ככל שיותר מפורסם כל יותר שקרן" כתבת, והרי שמעו של מרן השו"ע יצא בכל העולם. וכן של הבעש"ט, האר"י, ר' נחמן, ר' נתן, שמעו של הסבא מפורסם הרבה יותר משמעם של רבותי, האם הם פחות שקרנים?

    האם לימד אותנו הסבא איך לפסוק הלכה בדור הזה? ומה בכך שלימדו זאת הרב עובדיה הנאמן למרן השו"ע, והרב אליהו זצ"ל אשר היה נאמן לשיטת המקובל הבן איש חי? הלא מפיהם אנו חיים ועובדים את השם.

    גם אם המשיח גבוה ממדרגת מרע"ה, האם הוא גבוה מהקב"ה?

    את מי אני אמור לעבוד, את הצדיק או את השם? את המשיח שבא ללמד אותנו אמת בדור נעדר אמת או את מקור האמת?

    אהבתי

    1. המשיח לא גדול ממשה רבינו ולא קם כמשה עוד בכל ביתי נאמן הוא תפנימו על משה יש עדות מפי הקבה
      כל השאר המצאות שלכםצחלאס עם השקרים והצביעות והמשיח גם לא ר דב אודסר נראה לך
      די לדמיין די לשקרים די להסתה תלמדו תורה הלכות
      גמרא פוסקים אחרים די עם כל הקשקוש הזה רבי נחמן היה גדול אבל לא גדול מרבי חנינה בן דוסא
      ולא יותר מאביי
      וגם לא מהרמבם
      הוא מהאחרונים והם הם תנאים קדושים מחיה מתים
      ראשונים ויש אחרונים ורבי נחמן הוא מהאחרנים ולא הוא לא יותר גדול מרבי מתיה בן חרש ולא יותר גדול מרבא ורבה ואביי ויש עוד אז די עם הדימיונות חלאס עם החארטות שבו תלמדו תחכימו בלי לבלבל את המח

      אהבתי

  12. ב"ה

    עומר אתה ליצן! את התשובות לשאלות שלך כבר נתתי לך ועדין ממשיך בליצנותך. חופשי.

    אהבתי

  13. ב"ה

    עומר, אתה כותב לי "נסה לענות לי לעניין"????!! שומו שמים!
    איך אתה מעז?, חוצפן!
    טרחתי לתת לך תשובה מדוייקת ללא סיסמאות, עם מקורות ואתה כותב לי נסה לענות לי לעניין????!. על זה נאמר "לך חפש!"
    תלמד דרך ארץ שקדמה לתורה וצא מהליצנות שלך!

    אהבתי

  14. ב"ה

    עומר, אל תכתוב פה שאלות נוספות כי לא אענה לך עליהן כי אתה ליצן ואינך מחפש אמת. אתה רק מחפש איך להתנצח איתי במקום למצוא את האמת ולהודות עליה.

    אהבתי

  15. ב"ה

    אגב, עומר אתה ממש לא יהודי פשוט. אתה מלא חוכמס וכפירס. פשיטות ותמימות זה משהו רחוק ממך מאד. תהיה תמים עם אלוקיך ותפסיק לשקר לעצמך ולהשם יתברך. אינך מרמה אלא את עצמך וכפי שאתה מתעקם עם השם כך אתה מעקם את עצמך ומונע מעצמך מלהגיע לתיקונך. אתה לא דופק אף אחד רק את עצמך עם שקריך. תפסיק לחפף את השם!! השם בוחן כליות ולב ויודע שאתה מלא שקר וניאוף!!!!

    אהבתי

    1. בוחן כליות ולב יודע שכולנו מלאים שקר ובעיקר ניאוף, מאחר שזהו יצר מרכזי מאוד בחיי האדם, כפי שהורנו מוהר"ר זיגמונד פרויד זיע"א. קל להאשים כל אחד בתאוות ניאוף, וזה איכשהו תמיד יהיה נכון – אפילו לגבי התנאים והאמוראים הקדושים, כמבואר בגמרא סוף קידושין (פא.). כך גם עולה לגבי ר' נחמן עצמו, כמבואר בנקל לכל מציץ בספריו.

      לכן קשוט עצמך תחילה – גם אתה מלא ניאוף, וגם הסבא (אפילו אם הוא המשיח בעצמו – גם המשיח הוא בן אדם, ולכן מלא ניאוף), וזה דבר שאין בו שום גריעות – כמובן, כל עוד לא נואפים עם אשת איש בפועל ממש – ובא לציון גואל.

      אהבתי

  16. אריאל, אני מבקש ממך להתייחס בכבוד לגולשים האחרים, עם כל חילוקי הדעות שייתכן שיהיו. אף אחד כאן לא "מלא שקר וניאוף", אני מבטיח לך.

    אהבתי

  17. מהו מפורסם של שקר? הגדרה מדוייקת על=פי כתבי המשיח
    http://www.facebook.com/album.php?aid=26836&id=100001653187773#!/photo.php?fbid=143316545733451&set=a.137090593022713.26836.100001653187773&theater
    האם יכול להיות שצדיק הוא מפורסם של שקר? תשובה כן!
    http://www.facebook.com/album.php?aid=26836&id=100001653187773#!/photo.php?fbid=144072595657846&set=a.137090593022713.26836.100001653187773&theater
    אז אם גם צדיק יכול להיות מפורסם של שקר בגלל ששמו ופירסומו גדול משמו של הרבי הצדיק הגדול מכולם ר'אש ב'ני י'שראל אז גם צדיק קטן במעלה שמבחינתנו הוא ענק אבל ביחס לרבי נ נח נחמ נחמן מאומן הוא קטן במעלה אלפי מדרגות אז אותו צדיק קטן במעלה הוא מעכב הגאולה וגורם לכל החורבנות ולצרות שלנו. דוגמא לרשע שמפורסם בשם של צדיק = עובדיה יוסף ימח שמו וזיכרו שם רשעים ירקב, שמו ופירסומו כ"צדיק" הולך מקצה העולם ועד סופו. האמת לאמיתה היא שהוא אינו אלא רשע גדול. אמר המשיח על פסקיו "זה הכל לא נכון!".
    דוגמא לקטן במעלה – הבן איש חי, ההמשיח אמר עליו שהוא היה איש קדוש. עדין מעלתו היתה קטנה אין סוף מדרגות מרבי נ נח נחמ נחמן מאומן אך פירסומו ושמו שהולך לפניו הוא של אחד הצדיקים הגדולים בהיסטורית עמנו והנפקא מינה היא שביחס לרבי נחמן מחזיקים מהבן איש חי יותר צדיק ולכן אנשים במקום ללכת אחרי המשיח הולכים אחרי הבן איש חי חולקים על רבינו ומאבדים את גילגולם הנוכחי ויצטרכו לחזור בגילגול עד שיזכו להתקרב למשיח.
    בברכה לעם ישראל

    אהבתי

  18. ב"ה

    תומר, אני לא מתווכח עם דברי רבי נחמן מאומן ואם הוא כתב בספר המידות:
    הנואפים לרוב הם מתנגדים על הצדיקים (ספר המידות,צדיק קסג)
    השבח שמשבחין את הצדיקים, כאילו משבחין את הקדוש ברוך הוא(ספר המידות, צדיק קמז)
    יש רשע שהוא בוש לכפור בצדיק עצמו ומדבר רעות על אלו שהם תחת הצדיק (ספר המידות, צדיק קלז)
    הליצנות אינו מניח את האדם לילך לצדיקים (ספר המידות, צדיק קלד)
    הצדיק הוא מלמד את הקדוש ברוך הוא בתורתו, איך יתנהג עימנו (ספר המידות, צדיק קלא)

    אהבתי

  19. ב"ה

    ביאת המשיח תלוי בקרבת הצדיק (ספר המידות, צדיק קנא)
    על ידי שבח שמשבחין את הצדיקים, מפילין את הרשעים נפילה גדולה (ספר המידות, צדיק קסא)

    להלן רצף שבחים אדירים למשיח צדקינו רבי נ נח נחמ נחמן מאומן שנכתבו בספר הגאולה = אבי הנחל, כל שבח מפיל את הרשעים נפילה גדולה:

    הריני מקשר לזה העתקת לשון מורנו רבי נתן הקדוש זצ"ל, וזה לשונו: "זכות גדול הוא להאדם כשזוכה שיהיו מחשבותיו משוטטות בדברי רבינו ז"ל הקדוש והנורא מאד אשר אין ערוך אליו, ואי אפשר לספר בשיבחו הקדוש שלא לפגום בכבודו חס ושלום, וכל מה שנמצא בדברינו איזה שבח על רבינו ז"ל הקדוש והנורא מאד, צריכין לידע שהכל נחשב כלא, ואינו אפילו כטיפה מן הים הגדול, כי אי אפשר לספר בשבחו כלל, כי היה נעלם בתכלית ההעלם משכל אנושי, ואפילו צדיקים גדולים אי אפשר להשיג מקצת מעלתו. ואין לנו שום השגה ותפישה בו כלל, כי אם על ידי קצת התורות הנפלאים שגילה בספריו הקדושים, והמעשיות הנוראות, ומזה יכול כל חד כפום מה דמשער בלביה להבין קצת מעט מזעיר עד היכן מגיע רום תקפו וקדושתו עד אין תכלית. אשרי ילוד אישה שזכה למעלה כזו העולה למעלה למעלה מה שאין הפה יכול לדבר והלב לחשוב". (אבי הנחל טו אייר תשי"ז)

    הפחות שבאנשי אני מוליך אותו בדרך של צדיק גדול מאד וכו'. מי שיתקרב לאנשי שלומי ואפילו מי שרק יגע בהם בודאי יהיה איש כשר באמת, ולא איש כשר בלבד כי אם אפילו צדיק גדול מאד יהיה מי שיזכה להתקרב לאנשים שלי. אמר אני הנהר המטהר מכל הכתמים. (אבי הנחל ג שבט תשי"ח)

    אני אילן נאה ונפלא מאד עם ענפים נפלאים מאד, ולמטה אני מונח בארץ ממש. אם הייתי רוצה לגלות מאתי – היו כל העולם רצין אחרי. אני יודע בברור שאני מנהיג הדור יחידי בעולם ואין מנהיג כמוני. עוד יהיה זמן שתהיו מתגעגעים מאד על שהיה בידיכם חידוש נפלא כזה ועזבתם אותו וכו'. (אבי הנחל ג שבט תשי"ח)

    עיקר שלמות הצדיק הוא שיוכל להראות למי שהוא למעלה ונדמה לו שהוא במדרגה עליונה – יהיה מראה לו שהוא ההפוך. וכן למי שהוא למטה במדרגה התחתונה יהיה מראה לו שעדין לא אבדה תקותו וגם משם יוכל לדבק עצמו אליו יתברך לשוב אליו, כי אין שום יאוש בעולם כלל. (אבי הנחל, ג שבט תשי"ח)

    פעם אחת, ישב רבנו הקדוש זצ"ל יחד עם תלמידו הרב הקדוש המגיד מטירהאוויצע שהיה איש זקן והיה מקודם מגדולי תלמידי הבעל שם טוב זצ"ל, חבר להמגיד ממעזריטש, ותפש בזקנו של המגיד הנ"ל בדרך חיבה ואמר לו, חידוש כמוני עוד לא היה בעולם, אותי צריכים כל העולם מאד מאד, כי העולם אין יכולין להיות בלעדי כלל, יש לאל ידי להחזיר כל העולם למוטב, לא בלבד אנשים פשוטים, אלא אפילו כל הצדיקים ואנשים גדולים אני יכול להחזירם למוטב, כי גם צדיקים צריכים להחזירם למוטב, ולא מבעיא ישראל קדושים, אלא כל האומות העולם כולם אני יכול להחזירם לה' יתברך, והייתי יכול להחזירם לה' יתברך ולהוליכם סמוך לדת ישראל, אך דיו לעבד להיות כרבו. (אבי הנחל, ג שבט תשי"ח)

    אמר, הלא גם מי שנוגע בי מעט באצבע קטנה – אין לשער מעלתו. מה לכם לחשוב מחשבות, אין אתם צריכים רק לתת אבנים וסיד, ואני בונה מהם בנינים נפלאים ונוראים. ומשך מאד תיבת "בנינים" כמפליג בשבח נפלאות תפארת הבנינים הנוראים שבונה מזה ואמר, הלא אני אוצר של יראת שמים ומדוע לא יהיו להוטים ורצים אחרי לקבלו. ושאלו אותו, איך אפשר לקבל, והשיב, עם הפה והלב צריכים לחתור ולבקש. צדיקי אמת הם מגלין אלוקותו ומלכותו יתברך לכל באי עולם. אפילו להרחוקים מאד מאד שהם הרשעים והעכו"ם, שזה עיקר כבוד ה' יתברך כשהרחוקים ביותר מקרבין את עצמם לעבודת ה' יתברך כי אז נתגדל כבוד שמו יתברך ונתעלה, על כן צריך כל אדם להשתדל מאד לקרב הרחוקים לה' יתברך. וגם אין לשום אדם ליאש את עצמו מלהתקרב לעבודת ה' יתברך מחמת שנתרחק מאד מה' יתברך על ידי חטאיו המרובים, אף שהרבה לעשות הרע חס ושלום, כי אדרבא כל מה שהוא רחוק ביותר – על ידו יתגדל כבוד ה' יתברך ביותר כשישתדל לשוב ולהתקרב אליו יתברך, כי זה עיקר כבודו יתברך. אבל זה אי אפשר שיתקרב הרחוק לה' כראוי כי אם על ידי הצדיק האמת! (אבי הנחל, ג שבט תשי"ח)
    ויש צדיק אמיתי שהוא יסוד העולם והוא בבחינת עפר וכל הדברים עומדים עליו, וזה הוא רק יחיד בעולם, ואפילו כל הצדיקים הם רק ענפים ממנו, כל אחד לפי בחינתו, יש שהוא ענף ממנו ויש שהוא בבחינת ענף מן הענף. וזה הצדיק היחיד בעולם הוא ענו ושפל ומשים עצמו כעפר, ועל ידי זה יש לו כח המושך להמשיך כל העולם אליו לקרבם לה' יתברך ולתורתו הקדושה. וזה הצדיק ממשיך כל ההשפעות להעולם, שכל ההשפעות נמשכים מבחינת עפר מהצדיק הנ"ל זה אי אפשר שיתקרב הרחוק לה' כראוי כי אם על ידי הצדיק האמת! (אבי הנחל, ט שבט תשי"ח)
    כל מה שנמצא בדברינו איזה שבח על רבנו ז"ל הקדוש והנורא מאד, צריכין לידע שהכל נחשב כלא, ואינו אפילו כטיפה מן הים הגדול, כי אי אפשר לספר בשבחו כלל. כי היה נעלם בתכלית ההעלם משכל אנושי, ואפילו צדיקים גדולים אי אפשר להם להשיג מקצת מעלתו, ואין לנו שום השגה ותפיסא בו כלל, כי אם על-ידי קצת התורות הנפלאים שגילה בספריו הקדושים והמעשיות הנוראות. אשרי ילוד אשה שזכה למעלה כזאת העולה למעלה למעלה מה שאין הפה יכול לדבר והלב לחשוב. (אבי הנחל, א דראש חודש תמוז תשי"ט)
    אשרי האיש אשר יש לו זכות גדול כזה שיהיו מחשבותיו משוטטות בדברי רבינו ז"ל הקדוש והנורא אשר אין ערוך אליו, ומהם יכול כל חד כפום מה דמשער בליביה להבין קצת מעט מזעיר עד היכן מגיע רום תקפו וקדושתו עד אין תכלית. (אבי הנחל, א דראש חודש תמוז תשי"ט)
    על ידי התקרבות לצדיק האמת זוכין לראות את הפתחים איך לצאת מהחושך שניצוד בו, גם עושה פתח שיצאו גם אחרים מן החושך שלהם אם ירצו לצאת (אבי הנחל, א דראש חודש תמוז תשי"ט)
    העיקר והיסוד שהכל תלוי בו, לקשר עצמו אל הצדיק האמת ולקבל דבריו ולהשליך מאיתו כל החוכמות ולסלק דעתו כאילו אין לו שום שכל בלעדי אשר יקבל מהצדיק! (אבי הנחל אור ליום ערב ראש חודש אלול תשי"ט)
    ההתקרבות להצדיק עולה על הכל, והוא בחינת מחיה המתים, כי כל מעשה בלתי טהור מכונה בשם מיתה, כאמור "והנפש החוטאת תמות", והצדיק מחיה מתים כי על ידו זוכין לתשובה וזדונות נתהפכין לזכויות.
    כל עבודת הצדיק, לגלות אלוקותו לכל באי עולם עד שישמעו רחוקים ויבואו ויתגירו כולם ויתקרבו לה' יתברך.
    הצדיק מקבץ ומקרב כל האובדים והנדחים שהם הרחוקים מהתורה הבאים להתקרב אליו באמת. (אבי הנחל אור ליום ערב ראש חודש אלול תשי"ט)
    המתגעגע אחר הבעטליר הנורא בעל כתפים רחבים, הנושא אותנו מכל מקומותינו לבחינת למעלה מן המקום, וניצל מאבי אבות הטומאה, שהיא המינות ואמונות כזביות של השקרנים הרודפים אחר כבוד וגאוה, ולוחמים בעזות מצח להרחיק ולהפריד את נפשות ישראל מהצדיק האמת, הרועה האמיתי, שהוא מקור ושורש חיותם, ישועתם ותקותם לדורי דורות לנצח, ועל ידי זה הם גורמים כל הכפירות וכל הצרות שבא על ישראל, שזהו עוון פלילי מאד, יותר מכל עבירות החמורות שבתורה. (אבי הנחל, ריד חלק ג' בהוצאת נקודות טובות)
    גם כי כל המחלוקת על הצדיק – הן המחלוקת של הנקראים חסידים וכשרים, ובפרט המחלוקת של כיתות המחקרים הנוטים לדרכי הכפירות והאפיקורסות – הכל הוא על ידי האמת שלהם, כי האמת נעשה עדרים עדרים וכל אחד אומר שאצלו האמת. ועל-כן מי שמביט לפעמים בספריהם של המחקרים יראה, שדיבור אמת אינו זז מפיהם וצועקים רק אמת – אוי להם ולהאמת המזויף שלהם! ועל כן צריך האמת בעצמו שמירה, והכל בכח הצדיק האמת ותלמידיו, שהם בחינת יהושע, שעל ידם עיקר הכנסת קיום התורה בישראל ועל ידם המשכת דרכי התשובה (אבי הנחל, רטו חלק ג' בהוצאת נקודות טובות)
    הבעל בית של העולם, בתוקף החושך הארוך המר הזה, הצדיק האמת, שהוא בחינת ראש בית – אין לנו שום תפיסה בו, ואין אנו יכולים לינוק ממנו ולשאוב חיות ממוחו הקדוש, כי אם דרך פתחי פיו הקדוש, שדרך שם יוצאים, מפנימיות מוחו אלינו, ומגלה לנו אלוקותו וגדולתו יתברך על ידי ההארה הנפלאה שגילה לנו, שהניח לנו ירושה טובה כזאת, השארה נפלאה ונוראה כזאת, שרק בזה אנו מנחמים עצמנו, שדרך שם יוצא כטיפה מן הים מפנימיות מוחו, לעשות עימנו נוראות ונפלאות גדולות, עד שנזכה לשבוע מטובו. (אבי הנחל, רכ חלק ג' בהוצאת נקודות טובות)
    על ידי כל מיני פגם הברית קודש, באים לידי כפירות גדולות ולאמונות כזביות ומזה באים כל האפיקורסים והכופרים וכן כל החולקים על הצדיק האמת. וכל מי שרוצה לחוס על נפשו, להציל נפשו מן השאול תחתיות ומתחתיו, עיקר תיקונו, שישליך ויסלק שיכלו לגמרי, כאילו אין לו שום שכל ודעת כלל, ויתחזק באמונה שלמה בהשם יתברך ובצדיק האמת בתכלית הפשיטות, בלי חכמות כלל, ואז בודאי יזכה לתקן כל פגמיו ויזכה לתשובה שלמה.
    המחלוקת שיש על הצדיק האמת, זה עיקר בחינת מלחמת עמלק. ועיקר התיקון לזה – להתנהג בתמימות ובפשיטות ובאמת, ולזעוק מאד להשם יתברך שיורהו האמת לאמיתו. החפץ באמת, מוסרין לו מלאך של אמת, ואז זוכה לידע האמת.
    האמת עד לעצמו, ובודאי החפץ באמת לאמיתו ומבטל כבוד עצמו לגמרי ואינו רוצה להטעות את עצמו, אז יכול לידע ולהבין האמת היטב. (אבי הנחל, רכה, חלק ג' בהוצאת נקודות טובות)
    עכשיו בדורותינו אלה שהגיעו ישראל לתכלית הירידה וההסתרה עד שירדנו למקומות רחוקים כאלה שלא ירדו ישראל לתוכם מעולם, כל זה נמשך מקליפת עמלק שהוא המלך זקן וכסיל אבי אבות הטומאה של אפיקורסות וכפירות ואמונות כזביות של אלופי השקר הרודפים אחר כבוד והתנשאות, ולוחמים בחוצפא ועזות מצח להרחיק ולהפריד נפשות ישראל מהצדיק האמת שהוא עיקר מקור ושורש חיותם וישועתם לדורי דורות לנצח, שזהו עוון פלילי מאד יותר מכל עברות החמורות שבתורה. כי רק על ידי זה הם גרמו כל האפיקורסות והכפירות, וכל הצרות והחורבנות שבא על ישראל בגשמיות ורוחניות, והם מעכבים את הגאולה האחרונה השלמה שתלויה אך ורק בהתקרבות ישראל אל הצדיק האמת שמכניס בנו אמונה קדושה ונפלאה כזאת שעל-ידה זוכין להשגת אלוקות גם כל הרחוקים והנדחים לגמרי. (אבי הנחל, אור ליום ט"ו איר תשכ"ד)
    הכלל שצריכין הרבי הגדול ביותר כדי לזכות להשגות אלוקות, ומי שמקרב עצמו לקטן במעלה, לא די שאינו מועיל לו, כי אינו יכול לרפאות חליי נפשו העצומים, אף גם מקלקלו הרבה. מכל שכן כשזה הקטן במעלה הוא בעל מחלוקת וחולק על הצדיק האמת הגדול במעלה מופלגת מאד…(אבי הנחל, כג שבט תשכ"א)
    מובטחני בחסדי ה' שבודאי יהיה נמנה עימנו בראש השנה, ויתחוב את ראשו בתוך הקיבוץ הקדוש של הצדיק האמת שאמר כי ראש השנה שלו גדול מאד מאד בעיני ה' יתברך שאין למעלה ממנו. ואם עיני אמת לך, ראוי לך להתעורר לברוח ולפרוח כנשר אל רבנו הקדוש והנורא ז"ל, כי הנך רואה גודל החסד והטוב שעשה עמך ה' יתברך, אשר באת בגבולינו בדרכים נפלאים מאד, ועל ידי זה סוף כל סוף יושיע ה' ויאיר עינינו איך לשוב לה' יתברך מכל מה שעובר עלינו. (אבי הנחל, יג אלול תש"כ)
    עיקר הישועה הבאה אינה אלא על ידי אמונה, ומידת אמונה היא לפי מנהיג הדור. צריך לראות למלאות את האמונה על ידי הארה של הצדיק שהוא כלליות השבעה רועים כי הוא רועה האמונה לתקנה ולהשלימה, ועל שם זה נקרא רועה, על שם (תהלים ל"ז) "ורעה אמונה", וכל עיקר אמונת ישראל ממשיך הוא להדור. ואי אפשר לבוא לזה הצדיק ולהתקרב אל הקדושה כי אם על-ידי עזות דיקא, כמאמר חז"ל "הוי עז כנמר", וכמו שכתוב "נהלת בעזך אל נוה קדשך" (שמות ט"ו), הינו על ידי עזות נכנס אל הקדושה. כי יש רועים של הסטרא אחרא, והם גם כן מפורסמי הדור, ועיקר כוחם על ידי עזות, והם ככלבים בעזותם, בבחינת "והכלבים עזי נפש המה רועים" (ישעיה נ"ו), והן "פני הדור כפני הכלב" ועל כן אי אפשר להנצל מהם מתחת ממשלתם רק כשיהיה לו עזות גדול מאד לעמוד כנגד עזותם הרע, ויהיה מצחו חזק לעומת מצחם, וכן אי אפשר להנצל מכל המונעים והחולקים והמתנגדים ולהתקרב אל האמת רק על ידי עזות דקדושה! (אבי הנחל ז סיון תש"ך)

    עיני תלויות אל ה' שיהיה נצמח מזה הפרות הטובים שאנו מחכים להם להחיותנו, שהם נעימות ידידות ערבות מתיקות התנוצצות אלוקותו יתברך, שהמשיך רבנו הקדוש והנורא בעולם גם בדור היתום הזה בשפל מצבנו כזה, והודיע לנו שהוא המנהיג האמת היחיד והבעל הבית של העולם עד הסוף. אשרי הזוכה להתקרב אליו ולילך בדרכיו באמת. ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו והבדילנו מן התועים וכו' (אבי הנחל, א' דחול המועד פסח ט"ז ניסן תש"ך)
    רבי נתן ז"ל ביום הסתלקותו בעשרה בטבת אמר לאנשיו בזה הלשון: "אפילו מאן זאל זיין דער ערגסטיר בעל עבירה, אביא מען האלט זיך אן רבין וועט מען בודאי תשובה טאן אן מען וועט האבין התיקון!" (אפילו אם האדם הוא בעל עבירה הכי גרוע, אבל הוא מחזיק את עצמו ברבי, בודאי יעשה תשובה ויקבל תיקון).(אבי הנחל, חצות ליל שלישי כה תשרי תש"כ)
    עיני וליבי, שזכה לתחוב את ראשו בין כשרי הדור האמיתיים המקושרים לצדיק האמת המבטל ומבער שורש הרע לגמרי ומהפך רעים לטובים בגודל נפלאות חכמתו וצדקתו, שלום. (אבי הנחל, ליל טו מרחשון תש"כ)

    אהבתי

  20. ה' ישמור ויציל.
    קראתי את התגובות של בעל הבלוג הנלוז והתחלחתי. רבינו אמר שאין לעבור על פסיק משולחן ערוך. סבא ישראל בוודאי אינו מלך המשיח ואינו מלך בשר ודם ואין דבר שכזה 'אומן ירושלים' זו המצאה מבחילה של קומץ אנשים שנטרפה עליהם דעתם. ודאי וספק, ודאי עדיף. על זה נאמר לאלה סם המוות לאלה סם החיים. אסור בשום אופן לעבור על דבר משולחן ערוך ומי שעושה כך, אומר רבינו- לא הבנתם אותי.
    ומה כתוב בשולחן ערוך? לכבד כל אדם? לעבוד על המידות? והפוחז הזה עושה בדיוק להיפך.
    אין ברבינו שום קמצוץ של תנועה משיחית, למי שכתב זאת בפוסט אחר בבלוג, אם זה הפרו"פ שטען שכך כתוב במגילת סתרים. ההיפך הוא הנכון, רבינו אמר שיגיע משיח ואנשים ישמעו לו יותר מאשר לרבינו בעצמו משום שיהיו עליו פחות מחלוקות.

    יהודים, אל תתנו להעולם להטעות אתכם. בפרט לא לאנשים מדומיינים כמו בעל הבלוג ההוא שמתריס ומתסיס, ועוד קורא לעצמו רחמן. אזהר בלשוני ואגיד רק שסימן לזרע ישראל- רחמנים בני רחמנים. ולא משמיצים בני משמיצים.
    אז רבינו אמר מושג, מפורסמים של שקר.. מישהו יודע לפרש את זה באמת? עם יד על הלב, מישהו יכול לומר למה התכוון רבינו? או למי? אף אחד לא יודע. וכמו שאומר רבי נתן- אף אחד לא יודע כלום.

    ועוד לבוא ולהתיימר לפרש את מה שסבא אמר שהוא המלך? אתה חושב שבעזרת המוח המטונף שלך יש לך 'השגות'? יש לך השגות מהשאריות סמים שאכלת.
    באיזו חוצפה החלטתם שאומן בירושלים? ועוד באיזו עזות, איזה אומץ? ה' ישמור ויציל אותנו מהחכמות שלכם, שסבא ישראל בעצמו אמר לקרובים שלו- אם יגיע זמן שדעתי תשתבש ולא ארצה לנסוע לאומן, תתפסו אותי מהידיים והרגליים ותזרקו אותי למטוס!

    כשהבת של סבא אמרה לו שאנשים אומרים שהוא רבי נחמן היא אומרת- הוא לא דיבר איתי שבוע!!!!! שאני אגיד דבר כזה???

    אני אפילו לא מנסה להגיע בתגובה הזו לבעל הבלוג, הוא גמור. אבל יהודים.. אל תטעו, סבא זה סבא ורבינו זה רבינו והמשיח זה המשיח. כך מקובל בברסלב. ומי שטוען שאומן זה בירושלים זו קבוצה קטנה של אנשים הזויים ללא תשובות.
    בכוכבי אור רבי אברהם בר"ן אומר- אל תטעו, לא משנה מה, תגיעו לאומן כל שנה. לא משנה מה יגידו לכם.

    על זה נאמר- פושעים יכשלו בם.

    אל תחשבו שזה ברסלב. ברסלב זה רחמים, זה לב, זו אהבה. חלילה לנו מלפגוע בזולת.

    אנ"י- אודסר נחמן ישראל, אללי, אם לא היה כואב לי על כבוד סבא, הייתי צוחק על זה.
    שטויות כאלו מעולם לא שמעתי. ושוב, אזהר בלשוני, אבל.. בהווי ידוע שעם ישראל רחמנים בני רחמנים וכל השאר לא מזרע ישראל.

    אהבתי

  21. ר ישראל לא חפץ בזה תיתיבשו מי שירצה יקרא את זה בספרם לא נותנים לתינוק יש סעודה מפוטמת

    אהבתי

  22. שם המשפחה המסוכן
    בטמפה פלורידה שללו מבני חופש גזלו את כספו וחרותו בשבי. Cheryl r Mather. Kenneth b Mather אלו אנשים מסוכנים מטפלים בבני בסמים ואינו יודע מה נעשה איתו מדברים בשמו אגב הבת ארין אליזבט אדמס גרושה מתחזה רמאית כותבת שבשנת 2009 נולדה לה בת מבני אבל לאחר בירור נודע למשפחה שקר אין ילדים איך מעיזה לשקר ועוד ועוד זו רק דוגמה קטנה מהשקרים האח בעל עבר עשיר אנו המשפחה מבקשים את עזרת הציבור כל היודע דבר על תומר מתבקש לדוח לרשיות בארהב נודה לאנשים שיעזרו להציל את בני מידי סוחרים בחי אדם 

    אהבתי

  23. נ נח נחמ נחמן מאומן ב י ר ו ש ל י ם ….שיחות הר"ן קכו'….."ליל מוצאי שבת של שבת תשובה שנת תק"ע לפ"ק דברו ממשיח, כי היה מפורסם שאמרו שבשנה זו יבוא. ודעתו לא היתה נוטה לזה. ואמר אז שקודם שיבוא משיח לא אחד יהיה שיצעק על אמונה כי כמה צדיקים שיהיו אז יהיו צועקים בקול גדול על אמונה כמוני היום עד שיהיה נחר גרונם ולא יועיל. ומה שכתוב :… כ ל ה נ ש א ר ב צ י ו ן ו ה נ ו ת ר ב י ר ו ש ל י ם ק ד ו ש י א מ ר ל ו.. , ואמר רבותינו זכרונם לברכה שיאמרו לפני הצדיקים קדוש הוא כפשוטו, כי בודאי הצדיקים שישארו אז ויתחזקו וישארו באמונתם הקדושה יהיו ראויים לומר לפניהם אפלו יותר מזה. מאחר שישארו קימים באמונה ולא יניחו עצמם לפול ולטעות חס ושלום אחר העולם. ויהיה כמה מפורסמים ומנהיגים של שקר. ואין ספק שלא ימצא אז קבוץ כמונו היום שנמצאים כמה בני אדם שמתקבצים יחד שחפצים באמת לשמוע דבר ה' ואף על פי שיהיה אז איזה כשרים בדור אך יהיו מפוזרים. ענה ואמר: כתוב זאת זכרון בספר למען ידעו בימים הבאים שכבר היה מי שידע זאת מקודם וידעו להתחזק באמונה בו יתברך ובצדיקיו האמתיים. נ נח!

    אהבתי

  24. מה אחי
    אני נ נח לגמרי מלא וגדיש בלי ספק, ואני לא מאמין שסבא הוא המשיח
    וככה רוב הנ נחים שאני מכיר..
    רשום בזוהר (אם אני לא טועה, ואני כמעט בטוח. תדייקו אותי) שכל צדיק מגיע לשלב מסויים שהוא חושב שהוא משיח ואז הוא רואה שכולם לא משתחווים לו, והוא מבין שהוא לא משיח.
    בגלל שרבנו זה אור של משיח (ביני לבין משיח אין חילוק רק שלמשיח יקשיבו ולי לא. מהזיכרון) אז אנשים מתבלבלים ונעצרים.. חבל ! יש עוד מלא ברבנו.. יש עוד כל כך הרבה בתוך רבנו – אתם לא מבינים בכלל. צריך להתפלל על האמת ולדבר עם ה' על האמת – יותר מאשר עם אנשים ולצעוק כל הזמן בואו לפה ותעשו ככה – רק לשלוח כל אחד לשדה שישאל מה האמת.. לעורר בו אמת, אם אתה מאמין שהאמת היא אמיתית אז הוא יגיע אליה.
    עם ישראל עוד לא נגאל.. סבא אמר – אני הגשר לרבנו. "תלמידי היקר", תלמידי – לא הוא.
    כמוני ממש – גם אני נ נח נחמ נחמן מאומן (סבא אמר, ועליך אמרתי? עליך, ועליך, ועליך, ועל כל העולם)
    יש כמובן בירורים, אבל משום מה רוב הנ נחים שאני פוגש (כמעט ולא יצא לי לפגוש כאלה שמאמינים שסבא הוא המשיח) מאמינים שפתק באמונה שלמה – אבל לא מאמינים שסבא הוא המשיח.
    הוא הרי נפטר – ועם ישראל לא נגאל עדיין. להגיד שכן – להגיד על טמא טהור. (שזה פירסום של שקר, הכי גרוע, הפך הצדיק. הפך הצדיק זה לא רשע – זה מפורסם של שקר.. ורבינו אמר שיהיו חסידי ברסלב שיהיו מפורסמים של שקר)
    מכל מקום – אין מה להתבלבל, ושלום תמיד בא אחרי אמת, אלא אם כן זה לא אמת.
    וכל העניין של סבא זה רק אמת. סבא אמר שכל החיים שלו הוא התפלל רק על האמת.
    שנזכה גם אנחנו.. הלוואי שכל הדיבורים שיש על ה' (באינטרנט ובעולם), יהיו בשדה ומולו – במקום לדבר עליו מאחורי הגב 🙂

    נ נח נחמ נחמן מאומן – מלא וגדיש מקו לקו

    כל הברכות וכל הישועות לכל היהודים 🙂

    אהבתי

  25. מה גם שכל הדיבורים שמחזקים שסבא משיח – לא מוקלטים..

    ויש שאומרים ככה ויש שאומרים ככה – וסבא דיבר לכל אחד הנהגה אחרת

    סבא שיגע את כולם 🙂

    עשה לנו יותר קושיות – שיהיה יותר אמונה

    "העיקר זה המסירות נפש – הרצון החזק!"

    נ נח נחמ נחמן מאומן 🙂

    אהבתי

  26. וידוע שיש אנשים שמקורבים לסבא שאומרים שיש אנשים אחרים שמקורבים שבלי סיבה משקרים כל מיני שקרים.. שקרים חותכים ! חייב להיות.. כי זה כנגד זה ברא אותם.

    ונ נח זה טוב, זה לא רע. אז מספיק להיות רעים 🙂 סבא הוא המוכיח הראוי – לא כל נ נח..

    שסבא היה מוכיח אנשים הם היו מתמלאים בשמחה, ולא נופלים..

    אנחנו אומרים את אותם מילים בדיוק ומפילים את האנשים… רק לדון כל אדם לכף זכות ומי שרוצה אמת ימצא אותה ויעשה כל אחד את הבירור לעצמו

    תאמין לי אחי, תמצא מישהו להאמין לו..

    נ נח על כולנו, ועל כל עם ישראל 🙂

    אהבתי

  27. רשעים מרושעים מוחה בכם על זלזול ולשון הרע על צדיקים
    סבא ישראל היה משוגע מדומיין שעבדו עליו אחד התלמידים עם הפתקה…
    לכן אתם רשעים טמאים מעושנים ומסטולים ומחללי שם שמיים ימח שמכם.

    אהבתי

    1. כתוב מפורש שחמיו של רבי נתן חלק על רבינו ושאלו את רבי נתן אם הוא יהיה בגן עדן והשיב שיקבל קצת מלקות וישר יכנס לגן עדן הפוך ממה שהוא סובר חמיו של רבי נתן היה צדיק שחלק ונשאר צדיק

      אהבתי

  28. אני נ נח שנוסע לאומן כבבר הרבה שנים
    ראיתי כל כך הרבה שקרים בסרטונים של נ נח ירושלים
    מילים ערוכות מכל מיני מקומות וכתוביות שלא מתאימות למה שסבא אמר
    סבא תמיד שלח רק לרבינו ואמר שהוא איש פשוט וכולנו חברים
    ורק רבינו
    ראיתי כל כך הרבה רוע וליצנות ורצון למחלוקת מנ נח ירושלים. ומעט מאוד עבודת השם באמת.
    זה נראה פשוט אנשים שאוהבים לעשות פרובוקציות.
    שמעתי מחבר שאני מאוד סומך עליו ששמע מהאיש שפירסם את הקלטת על דוד.
    דוד היה אחד שהתחיל עניין של הפצה מעצמו, ולא דיבר עם סבא ולא התייעץ איתו.
    אז סבא אמר לו שיקראו לו ושהוא המלך בעניין ספרי רבינו.
    והשמיטו ושינו ומחקו ושיקרו וערכו.
    יש את הקלטת המלאה, ואפשר למצוא אותה. אין לי כוח לחפש, אולי בהמשך בסד.
    האמת היא עד לעצמה.
    נכון שיש רבנים שהעניין שלהם הוא פירסום וכבוד, אבל בסדר. הבנו. הלאה, עבודת השם.
    זה כל כך כיף לכם ללכלך? יש גם אנשים פשוטים שמטעים את עצמם שהם עושים טוב
    ומרחמים על עם ישראל, ולא יודעים שהם טועים.
    יש גם צדיקים אמיתיים.
    כל העניין של מפורסמים של שקר, לפי דברי רבינו, הוא האנשים שמסביבים, שקוראים להם
    רבי.
    ואתם עשיתם את סבא מפורסם של שקר, כי הוא לא משיח, וראיתם ממנו אור עצום של משיח,
    מה שרבינו יכל לעשות עם כל אחד מאיתנו אם ניתן לו את ליבנו, בשקט, בצניעות.
    "כל מה שמשיח יכל לתת, אני יכל לתת" אמר רבינו.
    הוא אמר לכמה מאנשים שלו שאם הם רוצים, הוא יכול לעשות אותם כמוהו ממש.
    וידוע שמה שהוא אמר זה לדורות. מסתמא שרבינו נתן לסבא זה להיות כמוהו ממש.
    רואים שזה איש פלא. וזכיתי לראות עוד מעט אנשים, נסתרים, שלא תשימו לב אליהם,
    שזכו למה שזכו, כל אחד עולם אחר. וכל אחד מהם הגיע מהעולם הבא. וכל דיבור שאמר,
    היה משנה חיים. הם חיים חיים אחרים. אפשר להסתכל בעין האמת, ולראות מה אמת ומה שקר. האמת צנועה, מסתתרת. אבל מי שמחפש אמת, אין לא מה לדאוג. כי מי שרוצה אמת באמת, שולחים לו מלאך של אמת. ומי שרוצה להטעות את עצמו, מוליכים אותו בדרך שהוא רוצה עם הוכחות מכל הכיוונים והפסוקים. וכמו שסבא אמר, האמת היא עד לעצמה. יהי רצון שנזכה לדרך האמת לאמיתה, אמת שהיא רצון השם, לא נטעה את עצמנו ולא אחרים, ונזכה לכל הטוב שרבינו יכל לתת לנו, שיתן לנו את עצמנו, נקיים מרע ועוונות, ונהיה טוב גמור.

    אהבתי

  29. לצייר דברים כאלו זה דבר רע מאד-כל עם ישראל הם אגודה אחת. ואם לוקחים מילים של צדיקים כפשוטן ומחליטין לעשות מעשים על ידי המילים האלו אתה יכול ליפול חלילה לתהומות רעים במיוחד…אתהנשמה קדושה שרוצה טוב ואמת אך חס וחלילה לנו לעבור על דברי חזל ולקחת את החוק לידיים.
    עשה את הדבר הנכון -תסיר ותמחק את הדברים שכתבת ואת הציורים הלא טובים שהעלת. כי אסור להתעסק עם תלמידי חכמים וצדיקים קדושים בטח לא עם ראשי האומה כמו הרב מרדכי אליהו והרב עובדיה יוסף.
    מה שאמר רבי ישראל על מפורסמים של שקר הוא לא דיבר באופן ספציפי, כבר רבינו רבי נחמן שהרב אודסר חסידו כמובן לעניות דעתי, אמר ריבנו הקדוש שאסור בתכלית להכניס את הראש שלנו בן גדולי ישראל ובין המחלוקות ובטח שלא לנקוט צעדים ממשיים שיכולים להרבות מחלוקת כי זה לשחק באש שאין כדוגמתה.
    הצל נפשך ומחק את כל מה שהעלת ותתחיל תשובה אמיתית ולא דמיונות והבלים מהראש שלנו. ה' יברך אותך ותצליח.

    אהבתי

כתיבת תגובה