מילה טובה על אורנג'

אין כאן שום עניין רוחני (מלבד זה שהבעלים של אורנג', אילן בן דב, רוחניק), אבל אני רוצה לציין לטובה את חברת הסלולרי, שהיית די בסדר איתי. מעשה שהיה כך היה: חזרתי מאומן לפני חודש והנה הגיע החשבון. 1,713 שקלים חדשים בלבד. עיני חשכו, מעי קשקשו, וכיסי רשרשו את הריק שמאפיין אותם. מיהרתי להתקשר לאורנג', והתברר, כמובן, שאחרי שהכנסתי את עצמי לתוכנית התקשרות מחו"ל כשהגעתי לאומן (129 ש"ח לשישים דקות), התקשרתי לא דרך התוכנית הזאת אלא כרגיל.

– היית צריך להתקשר עם קידומת [משהו ששכחתי].

– אבל בסמס שאמר שהתקבלתי לתוכנית לא היה כתוב שום דבר על זה!

– היית צריך להתקשר אלינו ולשאול.

– אבל גם זה לא היה כתוב! רק אמרו שהתקבלתי וחשבתי שאני חופשי להתקשר…

– לא. היית צריך להתקשר עם קידומת [משהו ששכחתי].

בקיצור, אחרי שהציעו לדחות אותי בקש (300 ש"ח), ואחרי שהתעקשתי שאני פשוט לא מוכן לשלם בשביל פשלה שלא אני באמת אשם בה כי לא באמת נתנו לי הוראות ברורות, ואחרי שהעבירו אותי לנציגה בכירה יותר, אכן קיבלתי את כספי חזרה.

היה לי כבר מקרה כזה, ממש אותו עקרון, שבו חברת החיוג לחו"ל סמייל לא הסכימו להחזיר לי כסף עד שלא איימתי שאפרסם את הסיפור (זה טוב להיות עיתונאי), וכתבתי עליו כאן. גם כאן התכוננתי להשתמש באיום שאפרסם את הסיפור, אבל לא היה צורך. כנראה אפשר להיות אזרח פשוט ולקבל מאורנג' שירות טוב. כל הכבוד.

תגובה אחת

  1. או שהם יודעים שאתה עיתונאי. ייתכן שזכית ביחס מועדף בלי שיגידו לך שזה יחס מועדף, כי ככה הם רוצים את זה, לתת את התחושה שככה הם מתייחסים לכולם ושתכתוב עליהם. אני לא מנחש, ככה בדיוק זה היה בנטויז'ן כשעבדתי שם, היו טונות של לקוחות VIP, הרבה מהם עיתונאים ולאו דווקא מפורסמים, שלא היו אומרים להם שהם כאלה ונותנים להם שירות הרבה יותר מהיר ומתחשב בלי להגיד שזאת הסיבה.

    לי היה מקרה דומה עם בזק וחיובים על חיבור לאינטרנט והם לא הסכימו לוותר על החוב למרות שההסבר באתר היה במפורש מטעה.

    אהבתי

כתיבת תגובה