מאיימים לתבוע את יובל דרור בגלל רשימה בבלוגו

הרשימה הקצרה הזאת לא עוסקת בדת ורוחניות, ועם הקוראים הסליחה. היא עוסקת באיום בתביעה נגד יובל דרור, על רשימה שכתב בבלוגו. ברשימה כינה דרור את הצעתה של חברה מסויימת, על פיה תמורת כסף הם יעניקו "לייקים" בדף הפייסבוק של מי שישלם להם, מופרכת. מחוויתי האישית אני יכול להעיד ביושר שזו אכן המילה הראשונה שקפצה לי לראש עם קריאתי את הצעתה של אותה חברה, ודרור אכן גורס שודאי שאין כאן כל לשון הרע, ומדובר רק בניסיון להלך עליו אימים כדי שיוריד את הרשימה. כזכור, דרור, כמו רבים אחרים, נחלצו לעזרתי כאשר שי טובלי ניסה אף הוא לאיים עלי על ידי תביעה, ואני חושב שצריך לעשות כל מה שניתן כדי לעזור כעת לדרור, כפי שעזרו לי. אם ניצחנו יחד את צוות הבוראים של הגלקסיה, אולי נוכל להביס (ולהשפיל כראוי) גם חברה שמייצרת לייקים. כל הפרטים ברשימה של דרור.

והופיעה גם ידיעה בטוש שמציינת גם מאבקו של דרור וגם את מאבקי ההוא.

2 תגובות

  1. מאוד ברור מה קורה כאן – חברת הלייקים רוצה פרסום (כל פרסום מועיל, גם פרסום שלילי), ותובעת תביעה שטותית, שיודעת שאין לה סיכוי, אבל תביא לה קהל (למשל אני, שגלשתי
    לאתרם).
    יובל דרור מאכיל את הטרול בנדיבות, ועושה מזה סיפור גדול. למה הוא עושה את זה? הוא גם רוצה תנועה לבלוג שלו (שוב אני, שגלשתי לבלוג וקראתי הרבה פוסטים)
    מי סובל מכל העסק? הקוראים התמימים. נראה לי אתבע אותו על כך…
    כמה זה שונה מהסיפור שלך ושל טובלי, שהיה בו יצרים, פחדים ודרמה, ולא רק אינטרסים כלכליים!

    אהבתי

כתיבת תגובה