אלוהים העביר את השגרירות. ייתכן שבעזרת ישו.

אלוהים היה נוכח מאוד בטקס העברת השגרירות. אבל לא רק הוא, אלא שליחיו. כל מני אנשים שבטוחים שהם הסמיך אותם לבשר לעולם מה רצונו ומה עושה אותו מבסוט. ג'ון הייגי הכריז שהעברת השגרירות היא מילוי רצונו של האל, הרב זלמן וולוויק מחב"ד אמר שקב"ה נתן לארה"ב את השפעתה הנרחבת בעולם, ורוברט ג'פרס התפלל ובירך את כולנו בשם "ג'יזס אדוננו".
 
ספציפית אזכור שמו של ישו צריך להיות מובן כאמירה. אין כאן מליצה ריקה, לא מקרה ולא הרגל חסר כוונה. ג'פרס כמו מסמן לנו: הסיפור כאן, יהודים יקרים, הוא נוצרי. אתם סטטיסטים בהצגה שלנו.
 
מוקדם יותר היום רכשתי לעצמי את המטבע שבצילום, שמנפיקה 'המדרשה לידע המקדש' לרגל המאורעות. בצד אחד של המטבע בית המקדש, בשני דיוקנות המלך כורש והנשיא טראמפ, והכיתוב "למלאות 70 שנה". הצהרת כורש איפשרה לבנות את בית המקדש השני 70 שנה אחרי שהראשון נחרב, והנה באה הצהרת טראמפ בשנת ה-70 למדינת ישראל. האין זה ברור שיש כאן סימן מאת האל הטוב שבקרוב ייבנה בית המקדש השלישי?
 
נפגשתי הבוקר עם פרופ' הלל ויס, שיזם את הנפקת המטבע. הוא גילה לי שלא פחות מאשר יהודים רוכשים את המטבע, אוונגליסטים רוכשים אותו. בהמוניהם. מבחינת חלק מהם, כפי שכבר כתבתי בעבר, בניית בית המקדש היא תנאי הכרחי לפרוץ מלחמת גוג ומגוג ולביאתו השניה של משיחם. גם משום כך הם הצביעו לטראמפ, ולכן טראמפ חייב להם.
 
הפסוק שמוטבע על המטבע הוא האחרון בתנ"ך:
 
כֹּה אָמַ֞ר כּ֣וֹרֶשׁ מֶ֣לֶךְ פָּרַ֗ס כָּל מַמְלְכ֤וֹת הָאָ֙רֶץ֙ נָ֣תַן לִ֗י ה' אֱלֹהֵ֣י הַשָּׁמַ֔יִם וְהֽוּא פָקַ֤ד עָלַי֙ לִבְנֽוֹת ל֣וֹ בַ֔יִת בִּירוּשָׁלַ֖ם אֲשֶׁ֣ר בִּֽיהוּדָ֑ה מִֽי בָכֶ֣ם מִכָּל עַמּ֗וֹ ה' אֱלֹהָ֛יו עִמּ֖וֹ וְיָֽעַל
 
המסר ברור: כורש/טראמפ, לבנות לו בית בירושלים, ויעל. והפסוק האחרון בתנ"ך הוא עבור ידידינו האוונגליסטים האחרון לפני הברית החדשה.
Capture1
Capture

13 תגובות

  1. א. זה לא הפסוק האחרון בתנ"ך. יש את ספר עזרא ונחמיה. וגם חגי, זכריה ומלאכי שהיו בתחילת בית שני.
    ב. שהנוצרים יחשבו כך. מה אכפת לנו?

    אהבתי

      1. הכחשת השואה אצל אבו מאזן משפיעה על עמדותיו ביחס לזכותה של ישראל להתקיים, ועל היכולת שלו להכיר בזכותו של העם היהודי לחיים לאומיים בארצו (של היהודי או של אבו מאזן, תלוי בנקודת המבט). פחות אכפת לנו אם איזה אוסטרלי הוא מכחיש שואה.

        החלטה של טראמפ לבנות את בית המקדש בתמיכה סעודית (תמיד טוב להכות במתחרה העיקרית של מכה ומדינה) היא כנראה התסריט הריאלי היחיד לבניית בית המקדש השלישי בימינו בלי מלחמה כוללת.

        אהבתי

      2. "הוי אשור שבט אפי"
        באמת שאינני מתיימר להבין את תכנוניו של א-להים, אבל מצאנו בתנ"ך שהיה לאומות העולם את האינטרס שלהם, וא-להים "השתמש" בהם כדי לקדם את תוכניתו. כך למשל, אשור היכה בישראל בגלל האינטרס שלו, וא-להים השתמש בהם כדי להביא פורענות על ישראל שרצחו וניאפו.

        כנראה שמייק פנס תומך בנו בגלל תפיסתו האנגלוויסיטית, ויכול להיות שטראמפ תומך בנו בגלל נכדיו היהודים, או מאינטרס אחר.
        ועדיין, כשם שבאה עלינו פורענות גם מאינטרסנטים כמו אשור, כך גם יכולה לבוא נחמה מאינטרסנטים כמו פנס וטראמפ.

        אהבתי

  2. מי שבנה את השגרירות זה לא טראמפ, אלא אני.
    כאילו א. ארנסון היה הקבלן הראשי שעבד בשביל OBO שזה האגף במחלקת המדינה שעוסק בבניינים מחוץ לגבולות ארצות הברית ומה שאני עשיתי זה לנהל את עבודות החיפוי והפיתוח.
    אז זו כמובן לא הייתה אמורה להיות שגרירות אלא הקונסוליה הירושלמית , שהייתה אמורה לטפל בעיקר בערבים.
    שמונה שנים אחר כך, כשהחליטו לשדרג את מעמד המבנה הזה, נקראתי שוב אל הדגל, הפעם כדי לתכנן את מערכת התליה לשלטי האבן הענקיים שנושאים בגאווה את צלם הנשר נאמריקאי, הד עמום לנשרים של הליגיונות הרומיים, ששלטו כאן לפני אלפיים שנה ובין היתר צלבו את ישו.

    את השלטים עצמם פיסלו פלסטינים עמוק בתוך שטחי A של הרש"פ. אין ספק שיש להם סיבה לגאווה. הם בנו את הבניין , הם עשו את השלטים. יש להם חלק גדול באירוע, הרבה יותר מאשר לבוביניקה טראמפ, למרות שהיא נראית פיצוץ.

    את הטלפון הראשון בעניין קיבלתי על הדרך בין אודסה לאומן, המשכתי לקבל טלפונים במשך כל הדרך בין אומן לדניפרופטרובסק , שם נבנה ב2013 המרכז היהודי הגדול באירופה, שהרוב המוחלט מבין הישראלים הפלצנים שמבינים כל כך טוב ביהדות התפוצות, לא שמעו עליו, או על העיר בה הוא בנוי.

    ביום שישי בבוקר , אחרי הנסיעה המטורפת פתחתי את הלפטופ ושלחתי לארץ סקיצה של הפיתרון הראשוני של מערכת התליה. בשבת חגגו בעיר את יום ידידות ישראל דניפרטרובסק. דגלי ישראל הונפו ברחוב הראשי והתזמורות ניגנו. היה ממש נחמד.

    בכל אופן, כשישו יגיע , או המשיח, או שניהם , אני מצפה בהחלט שיכירו בתרומתי. מעטים פעלו בשבילו כמוני.

    Liked by 1 person

  3. 18,893 עוקבים, ועוד מליון בפוטנציה, בארה"ב, צריך ורסיה באנגלית. שלחתי בעברית והתבקשתי לתרגם, יש לך במגרה משהו?

    אהבתי

כתיבת תגובה