טראמפ וירושלים – האוונגליסטים חוגגים ומצפים לקץ

אפרופו עיר הקודש בירתנו לנצח נצחים כי כך אמר דונלד טרמאפ – בגזרת האוונגליסטים חגיגה. ג'ון הייגי, מנהיג אוונגליסטי חובב ציון ידוע וחשוב, אמר שהכרזת טראמפ באה "בתזמון תנ"כי", בדיוק 100 שנה אחרי בלפור ו-50 שנה אחרי כיבוש העיר. "בשלב זה ישראל היא שעון העצר של אלוהים, עבור כל דבר שמתרחש בכל העולם, מכאן ועד ליום הדין".
 
הייגי טוען שהוא הסביר לטראמפ שחשוב להעביר את השגרירות דווקא השנה, בשנת היובל לשחרור העיר וכו'. טראמפ מצידו אמר ושוב ושוב לאוונגליסטים ששני דברים איפשרו לו לנצח בבחירות: התמיכה של אלוהים ושלהם, ושהוא לא שוכח את זה. עכשיו הייגי מאושר ומצפה לקץ.
 
אתם בטח מתים לדעת מה התחזית של הייגי למהלך האפוקליפסה. ובכן רוסיה פולשת אל ישראל יחד עם המוסלמים, נעצרת על ידי יד ה' צבאות. בשלב הבא מולך בעולם מנהיג האיחוד האירופי, שהוא במקרה (סתם, שום דבר לא במקרה) האנטיכריסט, הוא נלחם במנהיג סין, ושניהם עומדים להתרסק זה אל זה לקרב האחרון בהר מגידו, שהוא כמובן ארמגדון.
 
איך שהם נפגשים מגיעים צבאות השמיים בהנהגת ישו ומחסלים אותם. אז מולך ישו, מהר הבית, במשך אלף שנים. כפי שאמר הייגי ב-2012, בעת ביקורו בארץ, על הר הבית "יוצב מקדשו של האדון ישו, כאשר הוא ימלוך וימשול בעולם, מירושלים, למשך אלף שנים."
 
אגב בניגוד לאוונגליסטים אחרים אצל הייגי לא מתים שני שליש מהיהודים, אלא כולם ניצלים, אם כי כמובן מקבלים את ישו כמשיח. כל זה אמור להתחיל בקרוב, כך שיש למה לחכות.
Capture

6 תגובות

  1. והעיקר להגחיך את טראמפ ולהציג את ההכרה שלו בירושלים כחסרת משמעות
    (כה חסרת משמעות עד שחצי עולם מצא לנכון להגיב עליה, עד שהעולם הערבי יצא בפרעות ספונטניות עד שמנהיגי אירופה קבלו חררה)
    כמובן "בירתנו כי כך טראמפ אמר". כמובן חסר משמעות כי הרי איננו צריכים להצהרה שלו. גם איננו צריכים דריסת רגל בהר הבית. מספיק שאנו יודעים שהוא שלנו.
    גם אם הבריון השכונתי יגזול ממך את החניה שלך לפני ביתך זה לא יהיה נורא. תמיד תוכל לחנות במקום אחר. אתה הרי יודע שהחניה שלך וזה העיקר. בשביל זה אינך צריך לחנות שם
    כמה רדוד ומטומטם אפשר להיות (כנראה מאוד… יש לי הרגשה שהשמאל למינהו עדיין לא אמר את המילה האחרונה ביצירתיות המטורללת שלו)

    אהבתי

  2. נראה שבעתיד הקרוב מהדורות החדשות הולכות להיות מעניינות… אני כבר עכשיו מכין את אספקת הפופקורן…
    אחלה הייגי זה…

    אהבתי

  3. לא הבנתי, אתה מודאג מהתאולוגיה של הייגי או מהפוליטיקה שלו?
    או אולי אתה לא מודאג בכלל?

    אהבתי

כתיבת תגובה